2011-04-26


Att stänga på dagis är nog de värsta, sådär skönt att ha två barn kvar när de näst sista går vid halv sex och man har en timme kvar med dem. :/
Har också fått ta över en stegräknare av en på en avdelning..hela dagiset är med i en stegtävling så nu kan jag inte ligga på latsidan heller. Var en sväng på gymmet nu ikväll och 19600 steg fick jag skriva in på datorn på tävlingssidan. Hejja hejja.!

Är helt slut, imorgon är inget jobb planeerat så ska jag ut och löpa på morgonen hade jag tänkt och sen ta en sväng ner på stan. Ska försöka köra gymmet under dagen också. Blev värvad att spela bowling imorgonkväll också, slutspel i div6, hejja hejja igen.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0