2011-04-27


Eftersom jag måste dra mitt strå till stacken i stegtävlingen så får jag inte köra bil mer än nödvädigt..vilket ledde till att jag både gick ner och hem från stan idag. Duktigt duktigt!
Fixade med min ungdomsgarantigrej på arbetsförmedlingen eftersom jag inte har fast jobb och det var ju lättare sagt än gjort. Krångligt eftersom jag hade papper från gävle som hade behövts skrivas på både här och där. Satt en och en halv timme där inne innan allt blev frid och fröjd. Hittade inget på stan heller, så tråkigt det är att inte ens köpa en liten lite grej.

Hem och kratta gården med victor eftersom han har lov. Åkte till maxi och köpte mossa GTI, superdödarmossamedel och så blev det lite jordgubbar också.

Var en sväng på gymmet och körde. Oj vart har musklerna försvunnit? Bänkpressen kändes nog 4 ggr som tung som den brukade, så jag kunde inte köra på det som jag brukar :( Inte roligt att köra på bebisvikter.

Nu ikväll har jag spelat slutspel i bowling också, japps mitt lag kom vidare till slutspel. Fan så bra jag låter, haha. Vi i div 6 mötte ett jag från div 1, väldigt snällt att lotta lagen så tycker jag..not! Spelade väl inte super men vann en mot en elitspelare så jag är nöjd. Trist nog förlorade mitt lag med endast 3 ynka ynka poäng så vi försvann direkt. skitans! Lite trist är det när jag själv lyckas slå spärr efter spärr efter spärr och motståndaren kör strike,strike strike osv osv. Utspelad?

imorgon blev det jobb igen, sen fredag och hela nästa vecka. pengar rullar in som det ska, det går bra nu.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0