2011-04-29


Tog biken till jobbet idag, vilket inte är det roligaste när den låter som den håller på att falla ihop när som helst. Kedjan är nog inne på sitt 100:ade år så det kanske inte är så konstigt. Skön dag iaf med underbar sol och lite barn. Väl hemma hade pappsen varit och köpt ny kedja men såklart var den förstor så jag fick åka tillbaka till Söders sport. Spydigare gubbe har jag aldrig varit med om där, tror ungefär att det är mitt fel att kedjan är förstor när de var de som valde ut den till pappa. Kunde ha smällt till killen! Säger när han har gjort den lite mindre - Nu var jag allt bra snäll mot dig! På vilket sätt då undrar jag? Det är väl ditt jobb att fixa när ni har gjort fel. Fyfan va sur jag blev. Aldrig mera söders sport. Hoppas att du hade en dålig dag och inga andra ska behöva träffa dig sådär.

Nu är biken iaf tipptopp så imorgon blir det en sväng. Ska ut på en löprunda också hade jag tänkt.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0