2011-02-27


Ibland är jag så glad att WE-butiken finns i Östersund, eller ska jag säga WESC som det kanske nu heter. Speciellt glad blir jag när de har 50% på hela butiken som de hade just den här helgen. Glad kommer jag därifån med nya snowboardskor och bindningar. Till ett pris av 1400 kr istället för 3200 kr. Brabrabra! :D Forums grejer är så grymt sköna också så jag blev därmed ännu lite gladare.

Annars idag dängde jag upp familjen i bowling, börjar bli rätt duktig nu och snittar vid 150 ungefär jämt.

Jobb hela veckan och till helgen kanske man får åka till fjällen på lördagen och sen lira match med Sundsvall på söndagen. Var ju inte igår man spelade match med dom liksom.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0