ingen rubrik.


Melodifestivalen var väl ingen höjdare va, tycker inte att de har varit något bidrag än som är sådär super super. Saades var väl lite som manboy, en flickfavorit med mycket tryck i. Klart att han skulle få vidare, så förutsatt.

Har också fått i mig lite mat idag eller vad man nu ska kalla det. Ett halv packet med nudlar, en tallrik med jordgubbsyoghurt och säkert en halv liter med blåbärssoppa och två glas med cola. Det börjar arta sig det här. Inte känns det längre som jag ska kräkas heller så nu ser jag bara positivt framåt då jag imorgon kan äta en smörgås eller lite äppelbitar.

Jag har också hunnit kolla på två avsnitt av säsong sju på one tre hill, the notebook och två filmer som gått på tv. Har därför inte rört mig så många meter idag, vilket mamma tyckte var bra, då jag skulle spara på energin som hon så fint uttryckte sig. haha
Typiskt var det ju att det var kanonväder här idag, stålande sol och så sitter man inne och kollar på film. Att vara sjuk är inget jag diggar tror jag.

Sen en hälsning till brorsan så är sopranos inget jag föredrar att kolla på tyvärr.

/emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0