sjuk.


Såkul det är när man har kört 60 mil och landat i lägenheten i sthlm och känner att det är nått knas med magen, tror såklart att det är från mc donalds eftersom det inte hör till vanligheten att man äter där.
Vaknar iaf vid 12 och bara måste kräkas, sen blir de två gånger till under natten. Alltså vad som helst är ju skönare än att vara magsjuk när hela familjen ligger och sover i samma rum. Fyfan säger jag bara. Stackars mamma som kom med vatten varje gång jag låg och dog där vid toaletten.

Har fått i mig en halv kopp med blåbärssoppa och ett avslaget glas med cola. Kul dag. Som grädde på denna dag kunde jag inte åka med till Nyköping eftersom man mår som man mår. Så jävla less jag är. Familjen är där nere nu och här sitter jag.

Nu ska jag kolla på Notting hill, kul att man bara har tre filmer på datorn och här nere finns inga bra heller. Dö dagen dö.

/emma

Kommentarer
Postat av: röbään

jaha , så nu klagas det mera på lägenheten , finns ja perfa filmer där , 2 säsonger av sopranos .

2011-02-19 @ 17:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0