torsdag


Inleder kvällens inlägg med ett spontant, hej!.

Jobb med bästa malin idag, eller okej vi är på samma dagis men idag var det på samma avdelning. Härligt härligt. En sådär 40 timmar den här veckan har jag gjort, det är inte fy skam heller.

Har också en jättehemlis som jag är så himla sugen på att berätta, men jag kan inte än.. pappa ska fixa lite först. OJojoj så spännande det är! Malin vet, eller alla på dagis vet.. men ojoj så nervös, spänd och jag vet inte vad.

Hade träning ikväll med pöjkan, fick lira back med storhampa. Gick faktiskt okej för en gångsskull. Fick även äran att skjutsa hem två killar också, att de vågade fråga. De trodde jag faktiskt inte.

Något som är riktigt skönt med att jobba på dagis är frukosten man får där, jag börjar så himla mycket mera kvart i åtta och får äta gröt där än kvart i nio och får äta frulle hemma. Imorgon blir det grötfrukost på dagis och sen jobb till fyra.

Nu väntar nickepicke på mig i sängen,

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0