lördag


Hard work work har det varit i veckan, förutom torsdag då jag hade panik ändå över alla papper jag fick faxa hit och dit till olika klubbar osv osv. Men det fixade sig till slut, tog en snack med tränaren och han drog en groda ur mun vilket inte blev så uppskattat hos mig tyvärr.

Film nere hos killarna igår så jag kom hem imorse vid 11, var bara att äta frulle och sen vänta tills maria kom och så åkte vi till tintan och kollade in hennes nya lilla bebis, tina tintan dahlgren 20 år har blivit mamma till världens sötaste julia! Blev lämnad hos Niklas sen efteråt för att väcka honom så han inte sover bort hela dagar. Vi drog och handlade på willys, träffade joel, lagade spagetti och köttfärssås och sen blev jag ägd i på spåret. Musik guden niklas. Fattar inte hur han kunde alla låtar. :O

Är hemma och tar det lite lugnt nu, ätit lax och får väl se vad kvällen bjuder på. Ska förhoppningsvis ta det lugnt.. för imorgon är det match, ja mina damer och herrar ni läste rätt. Jag gör debut i Sundsvall hockey. Vi lirar emot Kovlands killar. Blir nog kalasbra. Såg att jag var uppskriven som forward så det ska bli grymt roligt, jag som har varit back i två säsongen nu. haha

Nu ska jag höra vad grabbarna grus gör nere på allégatan. morsning.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0