måndag


Var ett tag sen man skrev här inne nu,

I onsdags kom belund hit, och jag vill inte dömma ut honom på något sätt.. men det var inte så bra mellan oss. Kändes bara så fel på något sätt, vet inte alls vad som var fel. Den pratglada killen som jag gick hockeyskola i mora med och han som jag var nere hos i borås som var så pratglad, den killen var liksom borta.
Blev inte alls som jag hade tänkt mig, och jag tror att både han och jag led av det. haha låter hemskt. Han var härifrån från onsdag-söndag, men till fredag hade räckt gott och väl. aja nu har jag träffat honom så nu kanske det går ett bra tag innan vi ses igen (får jag hoppas)

Blev iaf lite depp i veckan p.g.a det, som tur så har jag underbara vänner i laget som ställer upp och hjälpte mig så att jag fick vara lite social med några andra.

Igår iaf så kom mitt körsbär, emelie johansson hit ner. Sååååå grymt grymt mycket har jag saknat henne. Vi kramades så mycket och det kom nästan fram en tår hos mig. Har inte träffat henne sen hon flyttade hem från Gävle i juni. Hon ska åka med två gamla brynäsare till malaysia i en månad och bara leva livet. Är sådär avis alltså! :P

Sen blev det skräckfilm och tror ni inte att de visade instängd 2. haha jag höll på att dö.. hade för en vecka sedan suttit och plågat mig hos niklas och johan och sett ettan och nu var det tvåan. vad är det för smak laget har? Ni som inte var där missade något, jag blev så sjukt rädd för en grej så jag tror jag hoppade en meter upp i luften samtidigt som jag drog på värsta tjejskriket. Folket i soffan blev mera rädd för mig när jag skrek än filmen. Då har man lyckats bra alltså.

Joa och angelica hade med sig marängsvisch, orkar inte kolla upp stavningen utan jag bara kör på. Det var ju inte dåligt gott.

Idag var jag och satte upp en lapp på skolan om böckerna jag sålde, och sådär så har 370 kr bara hamnar i plånkan. Katsching!

Nu blir det träning.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0