måndag


Jobb mellan 15.45-18.30 Kulkul, kändes väldigt meningsfullt men pengar är pengar och jag är glad för det lilla.
Tog sig en såndär random tur till brunflo fram och tillbaka  också nu ikväll bara för att jag tycker att det är så himla kul att åka i superhalka. Nej men när man kommer dit är träningen inställd så det var ju bara att åka hem igen, surt sa räven.

Annars har det inte hänt allför mycket i mitt just nu hektiska liv. Tagit promenader med limpan 1 och limpan 2. Ni ska veta hur mysigt det är att sova med de varje natt, specielt nicodemus som ska ligga med sitt huvud på samma kudde som mig. Myshunden.

Imorgon blir det några timmar på dagis, och sen ska jag åka ner till stationen och hämta pappsen som kommit hem från finlandia. :D grettans. Blir nog att åka och slå lite bollar på golfhuset också eftersom jag är megasugen på golf just nu. Blir också en resa med pappsen och bigbrorsan till spanien i början av april för att lira golf i en vecka. Tror ni att jag längtar lite eller? Skönt att få komma ner till stugan igen också. :)

Nu väntas sängen,

ma höres.

/emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0