måndag


Vann igår med 5-1. Gjorde några assist så det var väl helt okej för att vara första matchen med laget. Fick lira forward också, haha det var inte igår liksom..två år senast ungefär.
Blev så sjukt trött när jag kom hem, fick köra från sundsvall till bräcke och sen blev jag döttstrött. Ville gå och sova vid nio men jag fick hålla mig till tio sen funkade de inte längre. :P Skönt att få sova lite iaf. Vaknade att telefonen ringde, behöves på dagiset så det var bara att åka dit. Jobb måndag,tisdag,onsdag,fredag än så länge. Kan bli torsdag också om jag har tur. Behöver jag skriva att jag lever livet?

På fredag blir det sundsvall igen, match i skellefteå och luleå i helgen. Oj vilken resa. Kommer hem till sundsvall vid 23.30 på söndagnatt så det blir att sova där och tåg hem till östersund på måndagen. Grett.

Nu väntas middag, pappa lagar hans favorit. haha

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0