måndag


Tillbaka i Gävle igen..

Kom vid nio tiden och tog sen taxin till läkerolen så man fick göra sig av med hockeygrejerna.. och min trunk är fortfarande på vift. Vem fan har snott den? Vart kan den vara? Jag blir seriöst tokig.

Julia hörde av sig och frågade om man skulle med på stan när hon kom med tåget, och det gör man ju såklart. Hon hittade ett par nya snowboardbyxor och det måste jag också kolla på, men det gör jag när jag kommer hem nästa gång.

Nu börjar tröttheten komma, gick upp tio i fem imorse så det kanske inte är så konsigt. Måste gå till träningen snart, styrka och sen is. Kommer ju sova gott sen iaf.

ne nu måste jag packa väskan.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0