söndag


Tjolahopp så var det slut på en vecka till. En vecka som har spenaderats i Östersund med jobb, min födelsedag, niklas,johan, golf och hockey. Jag lever mitt liv och jag gillart :)

Sov de senaste två nätterna nere på Allégatan där det har blivit en massa filmer, mysigt att träffa sina gospojkar lite. Var också på golfhuset med Niklas i går och körde i simulatorn, alltså så skoj. Har aldrig gjort det förut och stortorsk fick jag. Men då ska man veta att han har 3 i hcp och jag har ganska mycket mera. :)

Idag så har jag skottat snö och skottat snö. När jag kom hem vid 12 så var det bara in och käka lite och sen ut med brorsan och börja. Höll väl på i evigheter tror jag, dyngsvett när man kom in. Råknade somna i två timmar också med hundarna, haha. Var nere på hemmakväll med vicke och hyrde en film nu ikväll, han fick fria händer så vi åkte därifrån med a nightmare on elm street. Var rätt ruskig faktiskt men ändå helt okej. Jag har ju en tendens att överreagera på skräckfilmer men den här var faktiskt en av de lättaste. Bra val victor fastän jag hade föredragit att se en lätt komedi. :P

Imorgon ska jag stänga på dagis och det blir nog bara jobb från 16-18.30. Har träning sen också med pöjkan 19-20.30 göttmos.

Inte sån bra helg för laget, torsk mot modo igår med 0-3 och torsk mot munksund :O :O :O idag med 1-2, Not so good.

nu väntas sängen,

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0