tisdag.


Blev en lång sovmorgon idag eftersom man kollade på hockeymatcherna igår natt med paj, silje och julia. Ganska skönt att få sova ut må jag säga.

Åkte sen ner till stan och skrev in mig på arbetsförmedlingen igen, ungdomsersättning check! Struntar i skolan nu, känns inte värt att plugga mer eftersom man inte behöver de. Sen var det inte direkt superroliga kurser heller med några superlärare.

Is nu ikväll och spänst, oj shit va vamt det var i läkerolen idag. Tror jag höll på att smälla av. Gjorde en okej träning också så det var ju skönt.

Och imorgon kommer belund hit, vid 10 på morgonen.. jag som hade planerat hans ankomst till kvällen fick nu ikväll lite panik. Bort med disken, dra en sväng med snabeldraken imorgon och så måste jag på ica. Men shitans så roligt det blir att träffa honom. Var väl senast när jag var 18 år och nere hos honom i Borås som vi träffades. Han har varit på cup i Kramfors så det blir ju perfekt att han hoppar av här hos mig. :) Synd att inte snase kunde komma också, då blir det ju järngänget sen mora hockeyskola 2006.

nu må jag sova,

ma höres

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0