2011-03-05


Goddagens,

Känns som klockan är typ 12, men icke sa nicke.. slog precis 17 och vad har damen gjort idag? Jo vid åtta väckte hundarna mig, ut och sen hem och sova till 10. Käka och ut med hundarna igen, sen kom maria och jag, hon och vickepicke drog oss ner till Storsjön där det skulle vankas hockeymatcher. Först lirade sponsorlaget som DIF:s veteraner och sen vid 14 kom de stora grabbarna in, Mats Sundin, Börje Salming, Micke Renberg och massa andra. Släng dig i väggen kjella och jens nordin. Ni är en fjutt i rymden mot dessa. Hade de inte blåst hade de varit kanon. Man kände sig som en istapp så det var väl lite minus kanske. Var också med och försökte vinna en signerad NHL-tröja med allas autografer..det hade varit nått.

Nu tänkte jag gå och kolla på film., när man har varit ute hela dagen i total storm så har man förtjänat de.
Var på hemmakväll igår efter att jag och vickepicke hade varit och käkat på kina så nu har jag några toppen filmer här hemma.

först ska dogisarna få mat,

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0