2011-03-20


Oj så trött jag är.

Körde en spontanhelg till Sundsvall där det väntades distriksturnering för norrland. Norrbotten, västerbotten, ångermanland, medelpad och vi jämtland/härledalen. Vi blev de stora torskarna som alla andra år, men lika glad är jag för de för jag fick träffa mörten i västerbotten och så fick man lite 4 matcher också. :)

Fick mig ett slagskott på båtbenet i högerhand, fattar inte hur jag lyckas ibland..så nu har man ju sådär lagomt ont i handen. Typiskt att man är rightare ibland.

Bil hem med nälden-kajsa och pannkakor med grädde och sylt i Bräcke.. man har haft det sämre må jag säga.

Imorgon styr jag bilen ner mot Gävle. Lunch hos jullanbullan på pinnmo 22. Kanoners!
Ska bli skönt att sova i min säng också. Har saknat dig pinnmo 6 ganska sådär mycket.

ma höres.

/emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0