2011-03-25


Hejdå Gävle, Hej Östersund.

Alla mina saker är för tillfället nere i källaren nu. Förstår inte hur jag kan samla på mig så mycket skit som jag inte använder, pryltokig tror jag nästan att jag är. Fick som tur var Corre att köpa min gamla soffa så den slapp vi ta med hem igen, det hade ju inte funkat..vart skulle vi ha haft den?

Annars då, jotack finfin. Ska ut och hämta storbrorsan på flygplatsen om en halvtimme..såklart jag som får göra det eftersom mamma och pappa ville festa till det med lite vin till maten. Men inte klagar jag inte, känns toppen att få träffa brorsan igen.

Blir nog inge fjällen i helgen, stormvindar är inte de skönaste vädret att åka i.. och det känns ju lite onödigt att åka upp och sen sitta där och kura i husvagnen. nejtack!

Ska gå och hämta några mintchokladbitar nu som pappa brukar sno med sig när han fixar flygplanen. Seriöst den godaste chokladen ever. Ibland har man tur som har en pappa som jobbar med flygplan.

ma höres.

/emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0