2011-03-29


Snart slut på mars, herregud var tiden går. Om en vecka så åker jag till Spanien också.

Blev väckt imorse att jag behövdes uppe på dagis, bara ta på sig och åka upp. Jobb imorgon också och då ska vi med storbarnen till polisen. Det är nog jag som ser fram mest emot de eftersom det är min dröm! Är avis att Arvid både har sin mamma och pappa där haha.

Var och kollade på två lägenheter nu ikväll också, den ena bättre än den andra men ingen perfekt förutom den första som jag budade på som blev tok för dyr. Imorgon kommer förhoppningsvis pärlan som blir mitt nya hem! Hoppas hoppas.

På torsdag åker vi ner till Nyköping för att ta farväl av mormor, inget jag ser fram emot men som måste göras. Ska bli skönt att träffa alla i släkten också.

Blev sur att det inte var nått halv åtta hos mig idag, vem bryr sig om fotboll som det visade sig vara på fyran istället? Halv åtta hos mig halv tio på kvällen? Får väl funka de också.

Kanske dax att fixa gymkort också?

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0