2011-05-03


Sååå tråkigt väder vi har må jag säga, snö och fem grader varmt. Fram med vinterjackan och tjockhalsduken. Mindre skönt att jobba på dagis där man är ute halva dagen och ska behöva frysa ihjäl. Imorgon blir det tjocka fleecetröjan och varma mössan. Skön början på maj? Nja det vill jag vill inte direkt påstå.

Satt i mina djupa tankar förut och tänkte vad jag skulle göra av mitt liv? Så tråkigt jag har det. Vad händer till hösten liksom? Ska jag behöva bo hemma och jobba på dagis, oj så enformigt. Vart är alla resor och pluggtiden jag har längtat efter nu när hockeyn inte styr mitt liv. Ska jag spela mera hockey förresten? Vart då isf? Ingenting är bestämt. Känner mig mogen för att börja plugga men linjen jag vill in på kommer jag inte kunna söka till eftersom man måste ha ett jäkla högskoleprov först. Typiskt.


Spanien den 9onde juni till Nattis? Spanien den 14e juni med familia som vanligt? Spanien den 16onde augusti  med virre? Hur ska jag ha det i sommar? Hur mycket pengar har man att lägga ut?

Kanske dax att ta sig en funderare gott folk.
Sover på saken, imorgon vet jag att jag håller till på dagis till 17 iaf. Go barnen.

ma höres.

/emma




Kommentarer
Postat av: virre-wonk

gör det hjärtat säger.. :) Klart det blir spanien china :)

2011-05-05 @ 12:39:32
URL: http://tomglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0