2011-05-11


Hejsan hallå morsning.

Sitter just nu och lyssnar på kvinnan som alla andra har fastnat för, nämligen veronica maggio. Satan i gatan speciellt, så underbart bra låt.

Nu ikväll visade jag mina skills i golf för Niklas och Johan ute på storsjöbygden. haha eller var det tvärtom? 3,4 och 6,5 i hcp har dem. Inte direkt dåliga på golf va. Fick iaf hjälp med min sving så nu jäklar ska jag träna, träna och träna. Gick faktiskt rätt bra när vi lirade fyra hål också. Good good. Kul att brorsan också var med. Victor har fått lite golfsug och det är ju alltid kul :)
Imorgon blir det kanske krokoms bana om han är sugen.

Annars är det mycket jobb just nu och det är skönt.
Nästa fredag ska jag ner på memira också och kolla ögonen om det kanske blir en laseroperation den 31 maj. 35.000 kr. :O ojoj då blir jag fattig. Det värsta är att jag måste gå linsfri i fem dagar fr.o.m söndag. haha jag i glasögon är ju ett skämt. Hellre går jag utan må jag säga.

Nu väntas sängen, imorgon börjar jag kvart över sju.

ma höres.

/emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0