2011-05-15

Goddag Goddag,

Bokade precis en resa ner till Spanien den 5:e juni med världens bästa nattis. Kommer bli så grymt! Familjen kommer sen ner den 14onde och sen åker vi antingen hem den 1:a juli eller 7:e. Oj så jag längtar iaf! Första 10 dagarna blir i Torrevieja i Nattis hus med pool. haha

Annars så har det inte hänt mycket. Första dagen på säkert 5 år som jag har haft glasögon hela dagen, jag har t.o.m varit på JULA OCH COOP, det säger mycket hur bra jag tycker att jag ser ut i glasögon. uscha! Sen ska jag behöva ha det tills på fredag också, haha lite less jag kommer va då..eller så har jag vänjt mig. :P

Imorgon blir de jobb mellan kvart i åtta och ett, och sen en timme mellan fyra och fem.
Vill också åka och slå lite om jag hinner de och om det nu inte regnar. Har varit så himla tråkigt väder sen i fredags..bara en massa regn. :(

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0