2011-05-19


Inget jobb idag utan ringde och väckte Johan för att få spela lite golf ute på storsjöbygden. Gick faktiskt helt okej ska jag säga. Tog dock lite längre tid än vad vi kanske räknade med eftersom det spöregnade vissa hål, såklart hade jag varken paraply eller regnjacka med mig. haha! Men annars var det kanon, banan var också i rätt bra skick.

Blev helt sjukt trött när jag kom hem vid 18, inte konstigt när man spelat i sex timmar ungefär.

Nästa vecka ska jag färga håret också, lägger i blonda slingor så jag får bort mera av det bruna som är kvar sen i vintras. (:

Var på bio igår kväll också, såg nya pirates med grabbarna grus. Med 3D-brillor och allt. haha

ma höres.

/emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0