2011-05-24


Jag har gått med i en ny golfklubb kan jag börja med att säga. Nu mera är jag stolt medlem i Storsjöbygdens GK. Allt som allt är man med i tre klubbar nu, det börjar ta sig så att säga. :) Annaras då har det blivit väldigt mycket golf. Inget jobb igår eller idag.. utan då åkte jag ut två timmar själv och tränade bunker, pitchning och chipar på frösön. Skönt att vara själv och bara koncentrera sig på det ibland. Börjar gå så grymt mycket bättre också, golf är kul!
Jag och Johan har också slagit vad om en middag, han tror jag kommer komma ner till 12 i hcp iår, har ju 19 nu och det finns ingen sportmössa att jag kommer klara de enligt mig. Men skulle det vara så så betalar jag och annars ser det rätt mörkt ut för honom så han lär nog få dra upp kosingen men visst ska jag satsa. 12 är ju underbart att komma till!

Var 16 centimeter från att göra en Hole in one igår, så sjukt bitter fortfarande för den kunde lika gärna ha gått i. Men nästa gång kanske, haha.

Imorgon blir det jobb och sen får jag nog åka ut till frösön igen för elit hade tävling på bygden och jag är inte elit än.. men snart så!

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0