2011-05-25


Godkväller,

Jöööbb idag inne på mammas avdelning. Liam var jobbigare än vanligt, sötnöten har fått mig som favorit och måste vara uppe i en hela tiden. haha lillgubben. Ser han inte mig börjar han gråta stackarn. Inte lätt att var liten.
Om en vecka och fyra dagar ligger jag i Torrevija med världens bästa Nathalie och har det underbart. Bara den här vulkanskiten kan försvinna så det går att flyga. (:

Fick ett mail från tränaren också nu ikväll, han tyckte att jag skulle vara med och träna med damerna. Skoja inte att jag har blivit nervös. Ojoj vad jag måste träna tills på tisdag då det är träning. Golf alla dagar nu alltså! :) Blir mycket skrivet om golf nu känner jag..men när inte hockeyn finns längre så måste man ha nån annan sport att skriva om. :P

nu väntas sängen, börjar sju imorgon.

ma höres.

/emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0